joi, 23 septembrie 2010

Pachitza, Principesa si Porcul cu aripi

credeam ca nu am poze cu pachitza.de fapt am atatea imagini in PC, incat mai uit cateodata ce si pe unde e.
dar am gasit-o. si am mai gasit si alte reprezentari dragute cu principesa si cu porcul .
pachitza este prima papusa dintre cele pe care le-am facut.am cumparat materiale,am croit-o, am cusut-o, am intors-o pe fata(ce-am injurat!).....in fine, toate operatiunile...
apoi hainutele.apoi fata si parul...ce de emotii.
am un singur regret: nu mai stiu care (si cum) a fost prima intalnire (pe net, desigur) cu aceste papusi....
sper sa-mi amintesc.stiu doar ca am fost extrem de fericita si viata mea s-a schimbat complet....
PACHITZA
la locul de onoare
purcelus

eleganta intruchipata

cine ar fi crezut ca o papusa poate sa stea asa!

2 comentarii:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

dream

Sponsori