sâmbătă, 18 septembrie 2010

Inceputul unei frumoase aventuri

    prima mea postare.pai nu se mai putea! trebuia sa am si eu blog.nu de alta, dar merita si viata mea sa fie vazuta.am si eu lucruri frumoase de aratat: casa mea, creatiile mele, pisicile....,gradina de la tara,multe...
  acum urmeaza sa mai invat cate ceva despre cum sa lucrez cu blogul(desi vad ca nu e prea complicat) si Doamne-ajuta.....
    motivul principal pentru care am initiat acest blog sunt lucrurile pe care le fac de multa vreme cu mare drag , pe care am hotarat ca e timpul sa le cunoasca si altii...si deci acestea vor aparea cel mai des

perfect pink

<>
eu si porcul zburator


dancing fairy

   sper sa aduca zambete in sufletele vizitatorilor, mie mi-au adus multa bucurie....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

dream

Sponsori