sâmbătă, 21 mai 2011

pin-up girl




bucle perfecte, zambet alb si larg incadrat de buze pline si neaparat rosii, picioare frumoase in ciorapi fini,negri, atitudine degajata, jucausa....ador idea de 'sexy' in viziunea artistilor(pictori, fotografi, ilustratori) din anii 20, 30, 40, 50.....si poate 60. dupa, incepe grosolania, vulgaritatea...nu merita deschis subiectul!
si pentru ca imi place foarte mult sa-mi editez fotografiile, am facut un exercitiu si mi-am transformat cateva imagini  in pin-up.
imi place rezultatul, dar mai am de invatat....

foarte des intalnite, ca si astazi, calendarele cu fete sexy.....miss mai


miss iunie , verde cat cuprinde!


miss iulie....capsuni la superlativ!
miss august....fructele in toata splendoarea lor

o varianta pastel....


saturatia culorilor are un rol important, ca si granulatia





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

dream

Sponsori