sâmbătă, 26 martie 2011

dor de vara

mi-e un dor de vara, de nu mai pot!
mi-e dor de duca, de iarba, de flori, de mers la tara, de zilele acelea luuungi si calde, de balansoarul din fata casei unde staaaaaaaaau, stau si ma bucur de toata linistea din lume, concentrata in bucata aia de pamant sau .....de rai.
poate nici vara, prea fierbinte, nici primavara devreme, undeva la mijloc e cel mai bine....
merg la tara destul de rar, dar cand ajung si gasesc gradina intr-un balamuc de verde, aproape salbatica si populata cu tot soiul de vietati (pui de pisica, pui de gaina, insectutze...), mi se pare fenomenal.
ma trezesc de dimineata, nu vreau sa pierd nici un moment...
in racoare si in roua, beau cafelutza la masa din gradina.cu putin noroc se trezesc toti ai casei si am companie.fac primele fotografii :primele raze de soare sclipind in panzele de paianjeni, bobite de apa pe flori, familia cu ochii carpiti de somn.eu nu apar.cine sa-mi faca mie poze!?
fac turul de buna dimineata pe la animale.capra , Cecilia e preferata mea.ceci are iezisori.draguuutzi foc!Tora este veselia intruchipata.din pacate,din aceasta pricina nu reusesc sa o prind in poze...
aaa, sunt tot soiul de personaje prin curte, mai bine pun ceva fotografii

apropos, fotografiile reprezinta incursiunile noastre din 2010,caci anul acesta inca n-am ajuns ,dar mi-e asa de dor de vara, de nu mai pot...

dream

Sponsori