luni, 4 octombrie 2010

am fost la targul ilovehandmade

daaaa, a fost senzatie.mie mi-a placut.a fost cam frig, am avut un loc nu tocmai bun, dar pentru prima participare a fost chiar bine. Slava Domului ca nu a plouat!
una peste alta, cred ca "taraba" noastra (eu si lidia) a fost cea mai interesanta si , de departe cea mai originala!
au cumparat de la noi germani, israelieni, unguroaice, lume buna.....
pe unul nu l-am identificat, am vorbit in engleza, dar a cumparat-o pe Dancing Fairy fara sa clipeasca...
I know, I buy....
a stat mult la masa noastra si le-a studiat pe toate....
sambata, inca le avem pe toate



duminica, mai putine mutritze...

o clienta multumita
am primit o tona de complimente si am vazut un catralion de zambete....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

dream

Sponsori